با تشکر از انتخاب شما مشتریان گرامی، در این بخش جهت سهولت شما عزیزان، راهنمای خرید محصولات ارائه می گردد.
انواع روش های پرداخت
پرداخت در محل
در صورتی که کالای خریداری شده توسط پیک فروشگاه ارسال گردد، این امکان وجود دارد که مشتریان ارجمند، وجه سفارش خود را پس از تحویل در محل، از طریق دستگاه های کارت خوان سیار بپردازند. البته این امکان تنها برای سفارشات کمتر از 1 میلیون تومان میسر می باشد.
پرداخت به صورت اینترنتی
مشتریان گرامی می توانند وجه سفارش خود را به صورت اینترنتی و از طریق درگاههای بانکی موجود بر روی وب سایت پرداخت نمایند. پرداخت از طریق کلیه کارت های بانکی عضو شتاب امکان پذیر می باشد.
شیوه های ارسال
جهت سهولت کاربران گرامی، ما روش های گوناگونی را جهت ارسال کالا در نظر گرفته ایم که در زیر به آنها می پردازیم.
ارسال رایگان از طریق پیک دیجیتال شاپ
این نوع شیوه ارسال برای سفارشات بالای 1 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. ارسال با پیک دیجیتال شاپ رایگان بوده و شامل هزینه نمی باشد.
ارسال از طریق پست پیشتاز
ارسال به این روش از طریق پست جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد. هزینه سفارش، بر مبنای نرخ مصوب شرکت پست محاسبه می شود.
ارسال از طریق تیپاکس
در این روش، ارسال از طریق شرکت تیپاکس انجام می گیرد. هزینه سفارش، بر مبنای نرخ مصوب شرکت تیپاکس محاسبه می گردد.
ارسال با پیک موتوری
این شیوه ارسال برای سفارشات زیر 1 میلیون تومان که مشمول ارسال رایگان نمی گردند، کاربرد دارد. ارسال از طریق پیک های فروشگاه همراه با هزینه و یا توسط شرکت های ثالث انجام خواهد پذیرفت.
شرایط گارانتی
- تمامی کالاهای گارانتی دیجیتال دارای کارت گارانتی سبز رنگ می باشند و هر گونه لیبل و یا کارت غیر از رنگ سبز تحت پشتیبانی مجموعه نمی باشد.
- به منظور استفاده از خدمات گارانتی، ارائه ضمانت نامه الزامی می باشد و ضمانت نامه بدون مدت اعتبار و مشخصات و شماره سریال کالا فاقد اعتبار است.
- ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاه های متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی نمی شود.
- انتقال دستگاه جهت استفاده از خدمات گارانتی به مرکز خدمات و برگشت آن برعهده شرکت است و دستگاه باید در کارتن و بسته بندی اصلی خود ارسال شود تا شامل خدمات گارانتی گردد.
- هرگونه عملیات نرم افزاری از جمله نصب و یا عیب یابی سیستم عامل، ریکاوری، نصب درایور، ویروس یابی، بازیابی اطلاعات ، ارتقاء، تنظیم یا نصب و راه اندازی شامل ضمانت نبوده و درصورت درخواست مشتری مشمول پرداخت هزینه می شود.
- چنانچه تعمیر دستگاه در طول مدت گارانتی میسر نباشد، دستگاه معیوب با دستگاه سالم مشابه تعویض می گردد و مبلغ اختلاف قیمت احتمالی دریافت / پرداخت خواهد شد.
- در صورت نیاز به واردات قطعات از خارج از کشور جهت تعمیر، با توجه به محدودیت های واردات ، امکان افزایش زمان تعمیر یا تعویض وجود خواهد داشت.
- تعهدات شرکت محدود به موارد مندرج در ضمانت نامه بوده و ایفای سایر تعهدات تولید کننده اصلی کالا و یا سایر فروشندگان کالا منوط به بررسی و تعیین هزینه خواهد بود.
- باتری شامل 6ماه گارانتی می باشد.
- تعداد پیکسل سوخته کمتر از 3 عدد در حد استاندارد بین المللی بوده و از 3 عدد به بالا شامل گارانتی تعویض صفحه نمایش می شود.
- چنانچه پس از بررسی و تست فنی ، کارشناسان شرکت مورد خرابی کالا را خارج از شرایط گارانتی تشخیص دهند ، کارت گارانتی باطل و کالا به صاحب آن عودت داده می شود و فقط در صورت امکان ، با اخذ هزینه تعمیر می گردد.
- خریدار با دریافت کارت ضمانت که در آن مشخصات کالا، تاریخ شروع و مدت گارانتی درج شده و ملصق به هولوگرام می باشد، شرایط آن را پذیرفته و کالا را با ظاهر فیزیکی سالم دریافت نموده است.
موارد ابطال گارانتی
- در صورت بروز عیوب ذاتی طی سه ماهه اول دستگاه تعویض می گردد.
- درصورت مراجعه به گارانتی دستگاه به مدت شش ماه گارانتی خدمات انجام شده را خواهد داشت.
- ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاه های متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی نمی شود.
- دستگاهی که کارت ضمانت، بر چسب هولوگرام یا شماره سریال آن مخدوش شده و یا با شماره سریال دستگاه مطابقت ندارد شامل گارانتی نمی باشد.
- ضمانت دستگاه، محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه, آتش، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده و پر گردوغبار ، تغییر در قطعات ، قطع و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه ،صدمات حین عمل, بکارگیری آداپتورهای متفرقه ،استفاده نادرست (عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نگهداری و کارکرد)، دستکاری، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز نمی باشد.
- هرگونه ایراد ناشی از root ، بکارگیری نرم افزارهای کاربردی و یا آلودگی به ویروسهای کامپیوتری، بنابر تشخیص متخصصین شرکت، قسمت های آسیب دیده دستگاه را از گارانتی خارج می سازد.
- صدماتی همچون شکستگی صفحه نمایش و قاب پشت آن و یا اثرات هرگونه ضربه برروی دستگاه که هنگام انتقال توسط پست ، پیک ،شرکت های حمل و نقل و.... پدید آید حتی اگر دستگاه قبل از ارسال کاملا سالم بوده باشد، آن را از شرایط گارانتی خارج خواهد ساخت.
- شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده در دستگاه ها قبل از دریافت و یا در مراحل تعمیر و جایگزینی ندارد. لذا پیشنهاد می شود همواره و بخصوص پیش از ارسال دستگاه به مرکز از تمامی اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید.
- اگر برای سومین بار دستگاه با عیب مشابه مراجعه شود ، دستگاه تعویض خواهد شد.
- کلیه کالاهای خریداری شده پس از اتمام گارانتی به مدت 5 سال دارای خدمات پس از فروش میباشند و در صورت عدم وجود کالا ، با کالای جایگزین یا مدل بالاتر دستگاه تعویض خواهد شد.
سوالات متداول
جهت ثبت سفارش کافیست در صفحه محصول مورد نظر، بر روی دکمه “افزودن به سبد خرید” کلیک نموده و یا در صفحه اصلی بر روی آیکن سبد خرید در قسمت سمت چپ بالای محصول کلیک نمایید.
در بخش حساب کاربری، قسمت سفارش ها، شما قادر به پیگیری وضعیت سفارش خود می باشید.
بسته به نوع سلیقه شما، انواع روش های ارسال اعم از پیک موتوری، پست و تیپاکس در دسترس می باشد.
بر مبنای روش حمل و نقل انتخابی، زمان ارسال متغیر خواهد بود.
شرایط بهرهمندی از خدمات گارانتی دیجیتال در صفحه “شرایط گارانتی دیجیتال“ قید شده است.
برای ثبت سفارش نیازی به ثبت نام در وب سایت نمی باشد، اما جهت بهرهمندی از تمامی خدمات، انجام این امر توصیه می گردد.
جهت تماس با ما، می توانید از انواع پل های ارتباطی تعریف شده در وب سایت استفاده نمایید.