خبری

کسب تندیس ملی رضایتمندی مشتری شرکت کیان تجارت آژیراک

کیان تجارت آژیراک

کسب تندیس ملی رضایتمندی مشتری شرکت کیان تجارت آژیراک

 

 

هشتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در تاریخ 9 خرداد 1403، با رویکرد مسئولیت‌پذیری و مشتری مداری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. این رویداد با حضور 100 برند برتر مشتری مدار و به همت وزارت صنعت و معدن و تجارت و با هدف تجلیل از برند‌های مشتری‌مدار و مسئولیت‌پذیر هر ساله برگزار می‌شود.

 

سرکار خانم مهندس مینا علی پور، قائم مقام محترم شرکت کیان تجارت آژیراک، به نمایندگی از جناب آقای مهندس امیر علی پور مدیریت عامل کیان تجارت آژیراک، تندیس ویژه این مراسم را دریافت نمود.

 

شرکت کیان تجارت آژیراک به واسطه تجربه 22 ساله خود در حوزه ارائه محصولات باکیفیت در حوزه تکنولوژی و آی تی با گارانتی خوشنام دیجیتال سرویس آژیراک و با شعار مطمئن تر خرید کنید، همواره سعی در ارتقا کیفیت و رضایت مندی مشتریان از طریق واحد پشتیبانی و شنیدن صدای مشتریان، بهترین خدمات را به همکارن و مشتریان ارائه دهد و همچنین با توجه به تداوم رضایتمندی مشتریان در طول 22 سال فعالیت، کیان تجارت آژیراک هر ساله موفق به کسب افتخارات ملی و مردمی شود.

 

کیان تجارت آژیراک

تندیس رضایتمندی مشتری

 

 

بزرگترین سرمایه شرکت کیان تجارت آژیراک ایجاد حس اطمینان و اعتماد برای همکاران و مشتریان بوده است. در واقع مشتری‌ مداری در دنیا امروز به عنوان یک مزیت مهم رقابتی برای برند کیان تجارت آژیراک با خدمات گارانتی دیجیتال سرویس آژیراک شمار می‌آید که رفتارهای مناسب برای ارزش‌گذاری به مشتریان را به بهترین شکل ایجاد می‌کند.

برخی محورهای شاخص این همایش شامل «تشریح مدل های موثر مدیریت ارتباط با مشتری»، «بررسی شناخت شاخص nps و تاثیر آن در کسب و کار»، « ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایت مشتریان»، «تاثیر صدای مشتری (voc) در ارائه کالا و خدمات بهتر به مشتریان »، « ارزیابی تاثیر کاربرد مدیریت کیفیت جامع بر رضایت و وفاداری مشتری» و «اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی » بود.

 

 

تداوم دریافت تندیس رضایتمندی مشتری توسط کیان تجارت آژیراک در هشتمین اجلاس سراسری

 

کیان تجارت اژیراک

 

ما به خود میبالیم که توانسته ایم در طول 22 سال خدمات و رضایت و حمایت شما مشتریان عزیز به این افتخار مهم در خرداد سال 1403 در بین تمامی برندهای ملی این افتخار را کسب کنیم و جایگاه ویژه ای در صنعت آی تی کشور عزیزمان ایران را داشته باشیم . خدمات گارانتی دیجیتال سرویس آژیراک با مسئولیت بیش از پیش تلاش دارد تا بهترین خدمات را به همکاران و مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه دهد . خدمات همه جانبه پس از فروش گارانتی دیجیتال سرویس آژیراک حکایت از اهمیت رضایت مشتری برای این شرکت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *